tisdag 18 november 2008

Gossip

Ok here it goes. Vi var då alltså på teneriffa, som vi var en aning skeptiska över. Framför mig såg jag bara en massa grandma´s som gick omkring med rullator. Men ack så fel man kan ha. Ja, visserligen var det mycket äldre där men det var ju exakt detta vi ville ha! Vi fick, ja va nog jag nånsin fått, det finaste hotellet på ön!!!! Utsikten var makalös, ut över hela atlanten. Gå o lägga sig till vågorna, o vakna till dom. Marvelous.
Min man o jag har haft vår andra romantic trip under vårt förållande. O denna gången var allt lyckat. POCO LOCO, my friends!!

Ännu en dag är på väg förbi o jag sysselsätter mig med Gossip Girl. Jag älskar verkligen skvaller, köper många många skvallertidningar i månaden... så skönt att bara få rymma iväg å få läsa om alla andras problem o issues. Speciellt dom som har mucho dineros!
Så denna serien är verkligen P för mig!

xoxo

Inga kommentarer: