måndag 24 november 2008

Pysseldag

Idag är jag ledig! Ja, alltså inte ledig att jag inte har nåt att göra. Utan ledig från jobbet. Vilket jag tycker är skit trist eftersom jag verkligen gillar det!
Men idag består min lediga dag av:
-Gossip girl
-Vika in tvätt
-Promenad med Frejis
-Ringa diverse telefonsamtal
-Fixa mormors present
-laga en viltgryta

Thats it! Men det tar nog nåra timmar detta skulle jag tro.
Sen läste jag en viss resdagbok idag, om en väldigt bra vän till mig ska åka till Ibiza, dela ut flyers för 12000 spänn i lön. O är det nån som vet om Ibiza är det JAG. Jag har ett X som vart där 3 somrar. O det är inget bra ställe, för NÅN. Om man då inte tycker om DROGER som är prioritet 1. Att behöva betala SJUKT mycke pengar helt i onödan. En 15c vatten föaska inne på en klubb kostar 100 kr. Och ett ställe där enbart en massa äckliga spaggar o engelskmän hänger.... kan inte vara bra. Hoppas att hon vet vad hon ger sig in på. Jag ska ha en snacka med den tösen! Beliiiiive me!
Igår flisades min tand sönder... bara sådär! Det är obehagligt som attans, men nu har jag ringt till tandis som snällt ska laga den...samt mitt stora hål i den andra tanden. Som jag faktiskt haft sen somras. JA, ja e skraj! O det är dyrt.... TACK mamma! :)

Nu ska här vikas in tvätt!!!

xoxo

Inga kommentarer: