torsdag 25 juni 2009

Wayfarers


Igår träffade jag upp min gamla barndomsvän Åsa. Det var mycket trevligt, och vi hade mycket att prata och skvallra om. Väldigt nyttigt.

Ikväll ska jag och min sambo ut och äta, vi ska äta tapas. Det var senast i Barcelona vi åt det, och jag tycker egentligen att det är en ganska överskattad rätt. Men nu var jag faktiskt sugen. Vi har fått jättefina nattduksbord av Magnus föräldrar, som vi ska ha i vår friggebod i stugan. Så fina är dom, ska ta kort när vi kommer upp. Jag tycker kanske egentligen inte det verkar vara så jättekul att gräva, lyfta, röja, isolera och så. Men när det är något till en själv, blir det faktiskt rätt kul. Så vi får la se hur det kommer gå i 30 graders värme.




Häromdagen damp dessa ner i min brevlåda. Mina alldeles egna RayBan Wayfarers, love them!
Mest snyggaste och klassiska brillorna som finns.



xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller med dig! Snyggaste brillorna:) Vart köpte du dom nånstans o pris? stor kram

Kajsa Lydén sa...

Ja visst är dom! Jag köpte dom från asos och de kostar 1,600kr ex. frakt :)