onsdag 2 december 2009

2 december - lucka 2

Idag öppnar vi alltså lucka nummer 2. Jag ska försöka hinna med att lägga ut lite julklappstips varje dag på bloggen.

Lucka 2 innehåller ett cupcake halsband, från Milajki.com, 599:-

blueberry cupcake short necklace
Igår hade jag ett topp med mest antalen besökande någonsin! Jätteroligt, tycker jag att så många vill läsa min blogg!
Jag håller just nu på med ett annat projekt som jag inte kan berätta om än, men vill ni så får ni gärna skriva vad ni vill se mer av/mindre av i bloggen?


xoxo

7 kommentarer:

Anna sa...

Jättefint halsband! :)

Kajsa Lydén sa...

Supersött är det. Passar definitivt en cupcake-sucker som jag! ;)

Anonym sa...

Jag vill gärna se mer bakverk!

Anonym sa...

Vilken bra idé med julklappstips! Jag kanske rentutav är så fräck att jag snor den idén;) säg till om det inte är ok. Annars vill jag se mer recept! I love dina recept:) stor kram och hoppas du mår bra nu!

Kajsa Lydén sa...

Ja, visst är det en toppenidé med julklappstips! Gör du med det, inga problem!

Karin sa...

cupcakes!

akiuru sa...

vill se mer mat&bak, frej&dej, fina bilder som du tar o sånt. men jag stoler på dej, det blir bra!

ps. jatack, mottager gärna ett sådånt dära halsband i brevlådan:)