måndag 7 juli 2008

Snart så

Idag är det sista måndagen jag jobbar på en si sådär 3 veckor. Känns fantastiskt! MEN, jag hatar denna dagen. Ingen direkt speciellt anledning sådär utan jag bara hatar den. Jag har ont i magen, och det gör defintitivt inte saken bättre.
När jag gick till jobbet imorses så var stan helt tom, vid denna tiden en måndag brukar det vara rusning till jobben/skola. Men nehej, det var helt tomt. Jag kunde sprungit omkring naken om jag velat. bara för att! Staden som gud glömde.
Jag har verkligen glömt av detta, eftersom jag inte vart hemma nu på 2 sommrar. Helst av allt hade jag bara vill ta min bil, packa lite lätt och dra min kos till varmare breddgrader. Italien. Frankrike.Spanien.Kroatien. Nästa sommar.

Anna kom hit i lördags, det va sjukt behövligt och verkligen trevligt! Vad vore världen utan en Anna.K i sitt liv?
Vi drog bort till David på en monster najs fest, men gratis boose och lätt tilltugg. Cava blev kvällens dryck.
Och jag har verkligen bestämt mig att inte gå ut mer. Iaf på väldigt mycket länge. Fy vad pinsamt trist det är. Jag menar vad är detta!? Hur kan folk tycka att detta är kul. Men vissa har ju inte sett mer än detta så det kanske inte är så konstigt.
På den fronten så saknar jag verkligen Barca...

Ikväll ska jag dricka vin. Så det så.

1 kommentar:

Christian sa...

Skål på dig K ! ! Kram