onsdag 2 juli 2008

Ser fram emot..

Jag var ju då som sagt på SATC filmen i fredags, och jag tror inte att ett öga i salongen var torrt.
I alla fall var inte mina det. Under 2,5 h grät jag från och till. Och jag glömde ju mina näsdukar! Mascaran hängde nedanför hakan, men det var den bästa filmen jag sett på mycket mycket länge. Länge leve SATC!

Nu är det 2 veckor kvar tills jag börjar min efterlängtade semester, ska bli så otroligt skönt. Förra året när vi kom hem till Borås på semester var den så himla inplanerad och allt var en enda stress. Hinna träffa alla man inte träffat på 1 år och äta allt man inte kunde få tag i, i Spanien.
Men nu har vi inte planerat något alls och det känns lite vemodigt. Vi ska ju dock göra lite små grejer, men jag vill verkligen åka till Grekland! Parga ska tydligen vara jätte fint. Jag försöker boka in alla människor till Parga! ÅK TILL PARGA!
Folk är verkligen desperata efter att få tag i en "sista minuten" resa. Den ska vara så billig som möjligt och helst vara 5:stjärnigt. Men några såna resor finns inte kvar.
Jag har i alla fall fått tag i en super bra och billig flygresa till Miami i vinter, skönt med bra personalrabatter!

Jag skulle ju egentligen jobbat nu två helger i rad, men Emelie, snäll som hon är, erbjöd sig att jobba nu på lördag. Och detta passar ju fantastiskt bra eftersom Anna kommer till mig på lördag och sedan ska vi hem till David på fest! Ska bli fruktansvärt roligt, jag har inte sett fram emot en fest sen jag flyttade från Barcelona. Där var det fest var och varannan dag och det var lika roligt varje gång! Jag saknar Barcelona, speciellt nu på sommaren. Detta skulle vart min 3:e sommar där om jag hade stannat. Men men...


Hasta luego!



Inga kommentarer: