onsdag 25 juni 2008

Sex and the city!

ÄNTLIGEN ska jag få se den! Biljetterna är köpta och jag måste välja kläder jag ska ha på mig! Jag måste ju självklart se fräsch ut när jag ska gå å träffa tjejerna på Manhattan igen, det är ju heligt!
På fredag smäller, och jag kan knappt bärga mig! Jag ska ladda upp med en massa näsdukar och börja stretcha munnen, för jag gissar på att jag både kommer att skratta och gråta vartannat!
Carrie,Miranda,Charlotte o Samantha har, som säkert många andra tjejer där ute, vart mitt liv sen 1998 då första serien kom ut på svensk tv. Sen dess...va jag hooked och totalt beroende!
Jag känner ingen utav mina kompisar, förutom min syster, som har och är lika hooked som jag.
Det är verkligen den bästa medicinen när man är deppig, ledsen, har blivit dumpad osv. Tro mig.. JAG VET.
Sex and the city- min termos i gryningen.

Inga kommentarer: