tisdag 10 juni 2008

Ensam och arg

För längsen, ca 2 veckor sedan så beställde jag ett härligt paket på nästan 3 kg overseas. Dvs det kommer från det stora landet i väst.
Jag har väntat, väntat, väntat och väntat. Och efter jag väntade så väntade jag lite till. med andra ord har jag väntat LÄNGE. Men så äntligen kom det! Idag tom. blev hitlevererad av en tjej med otroligt mycket fräknar som jobbar på UPS. Jag ser mitt underbara stora paket och det ligger här på min disk, och ser alldeles fantastisk ut. Tjejen med fräknar börjar mumla nåt om 276kr som jag ska betala. men så säger jag att det skulle jag ju betala med bankgiro.
Nej nej utbrister hon, och tar paketet i sin famn och börjar sakta men säkert backa mot vår utgång... Jag kommer tillbaka imorgon, säger hon.
Jag tänkte för mig själv: Helvetes bajs, det gör du inte alls! Jag ska mitt paket! Nu.
Efter många om och men så säger hon att hon kommer tillbaka efter klockan 1300, och tills dess skulle jag tagit ut 276 kr till henne.
klockan är nu 13.45 och inte fan har fräkne tjejen vart här!! Vilket lurendrejeri!

Anyway, fotbolls EM har ju nu startat och är i full gång. Känns jätte kul och spännande för många, alla kanske tom. Alla utom för mig. Guuud vad tråkigt!!
Dom flesta som jag känner vet väl att jag kommer från en stor fotbolls släkt, så jag är ju uppvuxen med allt detta prat och tjat, så på nåt sätt har jag blivit totalt anti fotboll! Och jag står fast för mitt ord!
Det värsta av allt är att vi bara har 1 tv hemma. Suck... Så jag får väl helt enkelt sitta ensam hemma då.

Inga kommentarer: