måndag 16 juni 2008

Stockholms bloggen

Måndag morgon och allt är grått. Är det inte exakt så det ska vara?

Jag har tänkt på hur många det egentligen är som har en blogg. varenda människa har ju en blogg, som dom använder flitigt. Skriver om vilka kläder dom köpt, vad dom drack för drinkar i helgen och om vilken bra GI-mat dom nu äter.
Dom sk. Stockholms bratsen som tror att dom är Sveriges senaste, deras bloggar är verkligen givande. Nu vet jag vilken drink jag ska köpa, och på vilka ställen i LA o NYC jag ska shoppa. Tummen upp!
Och är verkligen Filip Hammar så himla häftig? Det är fan inte OK att tycka det.
Och en sak till, vad är egentligen Glamour för tidning?
Nu känner jag mig verkligen som den där personen som går in på allas bloggar och bara klagar och klagar. Men det är Måndag, och dessutom regnar det och jag vill bara bli räddad härifrån.

Inga kommentarer: