torsdag 12 juni 2008

The Happening

Ja, igår var vi ju då på bio. Herregud, att jag verkligen har haft så rätt i alla dessa år ang. snuskiga människor som går på bio. Jag började tvivla på mig själv att jag kanske hade fel. Folk kanske är jätte fräsha och tysta på bio. Men nej.
Folk kastade popcorn, dom skrek, dom skämtade till det när det var som mest romantiskt. Vi var omringade av ett gäng barn som nyss börjat sitt sommarlov! Suck

Dock var filmen ganska underhållande, jag har aldrig sett Mark Wahlberg i en så fruktansvärt oseriös roll som i denna. Jag har suttit och garvat hela dagen åt just en kommentar han sa, men det verkade inte vara lika underhållande för min kollega som gav mig en mycket märklig blick. Okej.
Filmen handlade om ett mystiskt och otäckt naturfenomen, som faktiskt skrämmer mig och antagligen resten av hela världens befolkning också. Det enda vi inte har någon makt över.

Inga kommentarer: