onsdag 11 juni 2008

Movie tajm

Idag är det den dagen som jag och Mange har 2:års dag. Det känns väldigt spännande, att vi faktiskt vart ett par i hela 2 år. (egentligen är det väl mer än så) men officiellt 2 år.
Vi ska fira detta event med att gå på bio. Vi har aldrig vart på bio ihop, i 2 år har han tjatat och tjatat att vi ska gå på bio. I barcelona gick det nog inte en dag utan att han yvde med sitt bio-tjat. Men nu, nu äntligen smäller det! Vilken grej!
Jag ställer mig ofta den frågan varför går folk på bio?
Anledningen till att jag inte tycker det är mysigt eller kul är att ALLTID när jag går på bio, så får jag nån lång jäkel som sitter framför, så jag ser enbart hälften av allt på duken. Sen sitter det ALLTID någon tjockis som sitter jämte å snaskar ostbågar eller jordnötter så det luktar skit!
Eller människor som vill gå på bio, men har inte fått tag i någon sista-minuten-barnvakt och ungarna hoppar omkring och skrattar på helt fel scen i filmen!

Men idag ska vi gå, och det ska faktiskt bli jätte kul!

Inga kommentarer: