torsdag 5 juni 2008

Helig dag

idag är det faktiskt en helig dag. är det inte så?
Skolavslutning överallt och student. Alla springer omkring i vita kläder och sjunger och är lyckliga av att 100 år av pluggande äntligen får springa ut i det fria.

Dock då har vi byggjobbare utanför jobbet som håller på och brötar på justd enna heliga dagen. WTF??
Sjukt störande.
Men, jag hoppas hoppas hoppas att vi kommer stänga tidigare idag så att jag slipper sitta själv i butiken i 2 hela timmar! Jag vill ut i solen, träffa upp kompisarna och dricka mitt vin och mina öl jag inhandlade nyss.
Så stod det inne på systemet "Lägg fram ditt ID fort innan vi hinner fråga om det, så får du en present"
Jag slängde typ kortet nästan i ansiktet på tanten, va ju inte riktigt meningen. MEN jag fick min present! 1 tuggumi paket! YES, min dag är räddad!

Igår på Liseberg vann självaste RESIA tävlingen, bajshögar!! Men jag vann 2kg Toblerone. Så jag är nöjd.

Inga kommentarer: