onsdag 9 juli 2008

Nya skor

Nu är det Onsdag och semestern närmar sig med stormsteg. Jag ser fram emot den nu mer än någonsin. Jag jobbar på lördag, men på Söndag tar vi bilen och sticker upp till Bohuslän! Ska ligga och sola vid poolen hela dagarna, gå på loppis, fiska lite krabbor kanske. Vem vet!? Det ska iaf bli otroligt skönt.
Igår såg vi den oklippta versionen av I am legend, och gud så mycket bättre den var! Jag ångrar verkligen att jag såg den klippta versionen först, + att detta slutet var mycket bättre.

Jag är på jakt efter ett par speciella skor, svarta som SJP har och faktiskt även Sofi Fahrman. Jag vill ha dom, jag vill jag vill! Även ett par snygga Louboutin. Helst svarta, men röd sula. Mmm... me love!

Jag blir så avundsjuk på människor som just nu är runt Medelhavet, speciellt Italien o Frankrike som jag bara älskar. Det var så längesen jag var där nu. Min killes föräldrar har kompisar eller om det är släkt, jag vet inte, som bor på Franska Rivieran. I ett jätte hus, hade inte det vart fantastiskt.
Men denna sommaren blir det bara Sverige för vår del, och för Frejas skull. Så är det.

Inga kommentarer: