torsdag 7 augusti 2008

Det säger bara KLICK

Semestern är över och allt är skit. Nästan i varje fall.

Min semester var jätte bra, vi var i Bohuslän rätt mycket, låg vid poolen och drack drinkar med utsikt över havet. Underbart.
Sista helgen innan jobbet skulle börja igen, ringer min kuk-TL o säger att dom måste säga upp mig pga. för dåliga siffroro på kontoret. Sist in- först ut.
Aldrig träffat en människa som är så egocentrisk och äcklig som honom.

Nu får jag sitta här på jobbet 1 vecka till och jobba för honom, den är inte rolig. Dock har jag två goa brudar att jobba med. hade dom inte vart här... hade jag vart död nu.

Snart vankas det födelsedagar... först ut är min killes 31 års dag. Jag har klickat hem lite trevlig saker till honom som består av mestadels Toni & Guy.
Jag själv ska klicka hem lite saker till mig på min födelsedag som är nästa vecka (jag blir hela 24 år) på bla. asos och forever21.
Visst är det super smidigt att bara sägga sig framför denna skärm och allt man vill ha och behöver..finns där! Fantastiskt fiffigt!!

Igår fick jag faktiskt reda på att Mange hittat två alternativ till lägenhet i Barcelona. Och LYXEN är på högsta nivå!!! Det är helt sinnes, jag LÄNGTAR verkligen!!!
Kiuru snart drar vi! ;) Just nu saknar jag Barca mer än någonsin, varför vet jag inte...
Men allt var så mycket lättare där nere (tro det eller ej) jobbet, alla vännerna, boendet...you name it.

Här hemma... här bara regnar det.

Inga kommentarer: