måndag 11 augusti 2008

Desperate Housewives

Jag har exakt 5 dagar kvar tills jag blir arbetslös. Det känns riktigt jävla bajs!
Jag har alltid gått och sagt att jag skulle lätt kunna tänka mig att bli en Desperate Housewife. Och då i bemärkelsen mindre desperat. Men det var ju mer på skämt lixom. Hemma fru menade jag att gå omkring och städa, laga massa mat, vara ute och shoppa. Men det känns på nåt sätt inte riktigt rätt.

Mange fyllde år i helgen och vi var hembjudna till hans föräldrar på mat. Det var en riktig höjdare, hur nere man än va, var det bara att dra på det falska leendet av att man var på TOPP humör. Men konstigt nog gick det falska leendet över till att bli helt vanligt sant leende. Självklart då efter några glas vin.
Men en liten del av kvällenm var lixom inte riktigt "my cup of tea".

Anna är i Barca och jag är otroligt avundsjuk. Här hemma regnar det och man mår ju allmänt piss. I Barca är det alltid fint väder, ja faktiskt jämt.
Idag är det exakt 5 veckor kvar tills min andra syster kommer hem! Marie och jag har inte sett varann på typ 2 år. Hon har vart borta, och jag har vart borta. Men nu är det äntligen dags att återförenas igen med dans, musik på högsta nivå, massa tjöt och kanske en liten tripp till Örby! vem vet!

Ciao Bacalao

Inga kommentarer: