onsdag 8 april 2009

Bak- och pluggdag

Från och med nu är jag ledig 1 vecka. Från projektledningen i alla fall. Igår var det väldigt svårt att koncentrera sig på föreläsningen, det handlade om planering & estimering. Jag och Emma satt mest och tittade skumt på varandra, för det hände så mycket konstigt under gårdagens lektion. Folk var verkligen inte på hugget igår!

Jag har fortfarande min hemtentamen 2 att skriva färdigt. Jag har i princip bara Arkitekturen kvar, hoppas att kunna bli lite motioverad så att jag kan skriva lite i eftermiddag.
För nu hinns det inte med, jag ska baka cupcakes till 30 personer på min mammas jobb, och det ska bli en liten vår/påsk cupcake.
Gjorde en liten test häromdagen och resultatet ser ni ju här nedan.



Det är en vanilj cupcake med citron frosting, sockerblommorna har jag gjort själv med flowerpaste.
Recept kommer senare.

Vad tycker ni? Fina?


xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

dom va superfina! o ser mycket smaskiga ut:) kramar

anna sa...

ohh high five! apsöta!!! du har fått till knixen med dom där blomsterna:)

väntar fortfarande på att ett mejl ska dimpa ner btw......