fredag 24 april 2009

Welcome to Earth

Dagens lektion var sjukt kul. Inte just att själva föreläsningen var det bästa jag hört, men utan att jag hade det så kul. Jag och Emma fick gång på gång skrattanfall. Ni vet dom där små fnissen, som man måste tysta ner annars brister man ut i asgarv. Jag koncentrerade mig så mycket på att inte börja skratta, att jag istället började svettas. Kopiöst. Känn på den!

Det hela började med att kuben (en snubbe i klassen) satt och flåsade bakom mig, så högt att jag inte hörde vad min lärare sa. Sen fortsatte ju detta i samma anda. Sen fick vi se en snutt om en rymdraket som landade på jorden. Min lärare sa att detta var ett fantastiskt avslut på ett projekt. Jag instämde med ett högt mm. Skrattet började igen. Sen avslutades filmen med citatet "welcome to earth". Behöver jag säga mer?

http://www.stevethecat.com/images/phoenix_launch.jpg


Nu har jag precis tagit tag i min grupp och ruskat om dom en aning. Jag har intagit min position som en given projektledare och sagt vad jag tycker och tänker.


Härnäst blir det städning för min del, min lilla tjej här hemma fäller kopiösa mängder. Kanske en vitaminspruta skulle sitta på sin plats i alla fall?


xoxo

Inga kommentarer: