fredag 3 april 2009

TGIF!!

Vad skönt med Fredag! Och nu när man börjat plugga "på riktigt" så känns det mer välförtjänt med helg!
Jag var uppe i ottan imorses och begav mig till skolan, där mina andra 90 klasskamrater var. I ytterligare några timmar har vi pratat om Uppstart & Team. Hur en projektgrupp och en projektledare ska vara och hur ett projekt startas och avslutas.
Min lärare Bill, är en märklig snubbe. Han klipper av ord, han pratar luddigt, han svarar inte direkt på elevers frågor, utan pratar om andra saker. Ja, jag vet inte. Men kul är det ialla fall.

Efter denna föreläsningen är jag helt slut. Och dagen har ju egentligen inte ens börjat än. Men nu ska jag bara slappa och mysa med Freja. Hon har varit jätte duktig idag! Vart ensam hemma i 4 timmar, utan att hitta på massa fuffens! Vilken hund jag har!!
Hon är fantastisk.



puss puss



Nu närmar sig helgen och min sambo ska på grill/fotboll/ öl-kväll. Och på dagen ska jag äta en för-påsk-middag med mami o papi o farfar. Sen får vi väl se. Hade varit kul att hitta på något.
Nästa vecka åker vi till Bohuslän, till stugan, och det ser jag fram emot! Synd bara att poolen är kall än.



xoxo

3 kommentarer:

anna sa...

hur blev håret föresten kajsa?? ser ju en liten liten pytteskymt av det här men inte ordentligt. va e de för färg..egentligen?? bild på de! ha en fin helg! puss

Kajsa Lydén sa...

det blev ljust o fint! Men har ju kvar lite mörkt i underhåret, men de tycker ja bara är hett! haha

Anonym sa...

bra blogg!!