tisdag 27 oktober 2009

Dags att slappna av


Äntligen är den här fasansfulla dagen över! Nu kan jag börja se fram emot helgen, på riktigt!
Tentan höll på i 4 timmar, och jag satt verkligen i 4 timmar och skrev, skrev och skrev. Knåpade ihop 12 sidor och fick även kramp i handleden. Det kändes lite som ett fängelse, man var tvungen att ha med sig vakter när man skulle på toaletten. Strikt som tusan!
Men jag är verkligen stolt över mig själv! Tycker jag lyckades väldans bra. Nu är denna kursen över. Dags att hoppa på nästa! Det ser jag verkligen fram emot!

Som sagt, helgen ska bli helt underbar. Först en Halloween gathering på fredag (jag har t.om köpt spindlar) och på lördag är det monster fest med 70-tals tema! Idag fick vi reda på att Carl kommer också, vilket ska bli kul!

Nu blir det att inta soffläge och snart kommer ju de desperata hemmafruarna!


xoxo

Inga kommentarer: