fredag 23 oktober 2009

Tenta coming up!

Håller just nu på att plugga inför min kommande tenta nästa vecka. Går sådär, sov lite längre än vad jag hade tänkt mig imorses och då får jag alltid världens huvudvärk. Jag håller alltså på att gå igenom informationsteori och kommunikationsteori. Allt känns väldigt logiskt och enkelt, men ändå måste det göras!

Igår drog jag iväg en beställning på diverse bakverktyg. För snart är det ju Halloween dags! Först en tillställning här hemma med
Halloween cupcakes och sedan en härlig Halloween fest! Kul att ha någonting att se fram emot efter en tenta vecka!
För att smyga in Halloween lite extra så såg vi en film igår som heter
Trick ´r treat! Riktigt dålig! Se den inte! Den var 1 timme av mitt liv som jag aldrig kommer att få tillbaka igen. Onödigt!


xoxo

Inga kommentarer: