fredag 30 oktober 2009

Ghoul´s night

Imorses vaknade jag upp av en smärre chock av att Magnus ropade och stönade att han hade försovit sig (han försover sig aldrig.) Egentligen är detta mitt fel, för att jag tvingade han att sitta uppe till 01.00 med mig igår för att vi tittade på filmen The Descent på tv400. Jag tycker den är hur bra som helst! Har ni inte sett den så se den. Nu. Skynda er.
Den är skrämmande, välgjord, verklig och riktigt rå. Om ni inte redan förstått det, så kan jag meddela att ja, det är en skräckfilm. Vad annars?
Nu ska jag strax börja städa här hemma, eftersom det kommer hem lite folk ikväll. Sedan ska jag baka Halloween cupcakes (som jag sett fram emot hela veckan) och sen göra en gulaschsoppa (eller Ghoul som man kan säga, som betyder spöke) tyckte jag var passande!


Detta kommer nog bli riktigt trevligt, tror jag!

http://images.teamsugar.com/files/upl0/16/161593/04_2008/the-descent.jpg

Välgjord och skrämmande film


xoxo

1 kommentar:

akiuru sa...

jag vill se skapelserna!!!
ska kolla in den dära filmen:) jag o min nya flatmate kollade på skräck igår. norsk!! fritt vilt haha.

happy halloween schnyggster!