måndag 4 maj 2009

Sol i sinne, brun inne

Ny vecka, ny dag och en kylig sådan också. Men det är ändå rätt skönt. Nu på förmiddagen sticker jag ner till skolan för lite plugg- och handledning med min lärare. Jag tycker vi kommit igång rätt bra med rapporten och det är det som ska visas upp för vår lärare. Har jag sagt att vårt fenomen vi skriver om är ledarskap?
Denna veckan får jag också tillbaka min tenta 1 som är rättad och klar. Spännande!

Gårdagen bjöd på en ganska så slapp dag. Magnus åkte iväg tidigt för en musikvideo inspelning för ett lokalband som heter Outsiders. Dom har jag hört live och haft ena killen som lärare.
Sen var vi ute och sprang, samtidigt lärde vi Freja att springa jämte. Utan att hoppa och leka. Det gick riktigt bra, bättre än förväntat.

Fredagen och lördagen var vi i Varberg och solade och åt gott. Blev en heldel grillandes och fräscha sallader. Så som det ska vara på sommaren. Absolut en godkänd helg.










xoxo

2 kommentarer:

Marie sa...

Vem e läraren??

Anonym sa...

Va? Vadå läraren?