onsdag 27 maj 2009

Sprängdeg

Under dagen på min grann-gata har det varit värsta pådraget. 5 polis bilar+ MC och en väldans massa poliser har sprungit omkring, spärrat av hela gatan och utrymt alla människor i husen.
Jag blev väldigt nervös och undrade naturligtvis vad det var som pågick, jag ringde också runt till alla jag känner för att berätta om den mystiska händelsen.

Jag trodde naturligtvis att någon hade blivit mördad av maffian!! Detta var fel.

Det hela var en sprängdeg som hade hittats i ett av husen. Scary jovisst. Men jag hade första parkett, och har hållt mig underättad i hela 2 timmar.

Just i detta nu har polis teknikerna kommit och ska bära ut sprängdegen, och jag sitter och väntar med min kamera i högsta hugg!



xoxo

2 kommentarer:

anna sa...

inspector lyden har kollen:)

Kajsa Lydén sa...

haha jajamensan! du känner väl mig, lilla detektiven! :)