onsdag 9 september 2009

Disco in NY?

Ikväll har vi herrbesök, av David. Vi tittar matchen (eller jag kan väl inte påstå att jag tittar så mycket egentligen.. men rycker till när det skriks: "fy fan va kass ni är", "JAAA, fan va gött" och sen igen "fy faaan va dåligt" Jaja.
Jag sitter och kikar på kläder till ett 30 års kalas x 2. Temat är; Disco. Jag vet redan vad/ vem jag ska vara. Men det berättar jag inte ännu. Festen är ju inte riktigt än. Det blev ialla fall ingen vampyr för min del. Som jag har sett fram emot att vara en vampyr. Men inte i år heller då.

Sen har jag massvis i skolan, 2 tentor, 1 redovisning och en föreläsning som jag måste se på datorn. Men det gör jag imorgon, eller på fredag. Eller varför inte båda dagarna. För i helgen ska jag vara ledig!



Häromdagen bokade vi resa över nyår till NEW YORK också även kallat äpplet. Ska bli 10 riktigt roliga dagar. Speciellt på nyårsafton då jag och tusentals andra människor kommer att befinna oss på Times Square. YEEY!



När jag bodde i Barca tog jag o min
vän Anna ett flyg till äpplet

xoxo

Inga kommentarer: