onsdag 30 september 2009

Sköna onsdag

Idag åker min mami och papi på semester, lämnar detta kalla land för ett extremt varmt land. Jag vill också åka iväg. Men innan dess ska jag och Mange följa med dom ut och luncha. Gott, det var faktiskt riktigt längesen.
Ikväll kommer mina svärföräldrar hit och ska äta lite kvällsmat, som dom står för, smörgåstårta. Inte fel alls. Verkar bli en riktigt härlig dag, där jag inte kommer att stå i köket en enda gång. Visst älskar jag att stå i köket och laga mat och baka, men en kock måste få ledigt ibland också. Håller ni inte med?


Vissa gillar mest att bara sova


xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

va mysigt det låter! och värmen hade inte vart helt fel:) Vad säger du om lör? kramkram

anna sa...

vrt ska dom hän, päronen?

Kajsa sa...

Dom ska till Turkiet 1 vecka, för sol och bad. haha