tisdag 1 september 2009

Varför är det pinsamt när man halkar?

Efter skolan idag så skulle jag shoppa lite kläder, hade jag tänkt. Men jag kom istället hem med en kokbok, om amerikansk mat. Det här ska bli roligt!

Idag hade jag lektion i 3 timmar, med workshops. Vi blev indelade i grupp (samma grupp som jag ska göra mitt arbete ihop med) en riktigt rolig grupp, om jag får säga det själv. Vilket jag får.

Sen var vi iväg och handlade. Jag ville gå hem redan efter grönsaksavdelningen. Jag skämde ut mig! Som vanligt. Jag halkade på en böna!! Och trillade in i en vagn, där en unge satt och skrattade. Pinsamt.




xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha stackare:) det var säkert ingen som såg:) (ja, förutom ungen då)

Marie sa...

Du fick inte ner Mange i fallet också? ;)

Kajsa Lydén sa...

NÄ, han va ju inte ens i närheten!! Annars hade jag det...