lördag 21 november 2009

22.04

Jag trodde ju att jag blivit kvitt svinet, men nej. Efter att jag bara ätit en wienerkorv och nyponsoppa på hela dagen var jag superhungrig nu ikväll. Min man lagade lasagne, och när doften från ugnen strömmade ut i vardagsrummet fick jag en plötslig illamående-attack! Och var tvungen att gå och lägga mig.
En halvtimma senare försökte jag äta, det gick inget vidare. Magen gjorde uppror och sparkade bakut. Den började låta väldigt mysko. Efter 5 min... SUPERont i magen!

Nu två timmar senare är magen lugnare, men det känns som lugnet före stormen.
Känslan är som en hemsk halsbränna blandat med magsår.

4 kommentarer:

akiuru sa...

neeeeeej! fy fan! bli frisk nu!

Kajsa sa...

mmm, jobbar på det!

Anonym sa...

stackare! hoppas du mår bättre snart!! stor kram

Kajsa sa...

ja, det hoppas jag med! Kram