söndag 8 november 2009

Farsdag

Idag har det firats farsdag x2. Efter att ha fått dra mitt trötta ass upp ur sängen runt 11, var det dags att börja tvätta. Efter det bakade jag en fantastiskt god kladdkaka. Jag har tyvärr inget kort, men jag ska definitivt ge er receptet för det får inte missas.
Sedan bar det iväg till min pappa och sedan hem på middag till mina svärföräldrar. Nu är jag tröttare än någonsin.





Anledningen till att jag var så trött, var att efter att ha varit och ätit ute på Babbel på kvällen, druckit endel starka drycker och vaknat klockan 05.00 på morgonen, kan man inte vara annat än däckad.
Jag är ju faktiskt 25.


xoxo

2 kommentarer:

Anna sa...

Glöm inte den goda shoten som den okända mannen bjöd på.... hahaha

Kajsa Lydén sa...

Nej, precis...den lade ju sig som bomull i magen. Precis vad man behöver innan man ska till att knoppa in. hahaa!