söndag 19 juli 2009

Baksmälla

Imorses vaknade vi sent, to.m Freja hade sovmorgon. Till 09.00. Helt fantastiskt. Mange åkte iväg och köpte frukost och jag gjorde en mumsig äggröra, mackor, mammas och pappas egenodlade gurka och kaffe. Såklart.
Idag har vi bestämt oss för att måla sovrummet vitt. Nu är det någon form av laxrosa med vita prickar. Mange har sagt åt mig att jag måste måla lika mycket som honom. Jag har annars slutat måla vid 5 drag ungefär och känt mig lite svettig. Men nu ska jag måla lika mycket. Eller vi får se.

Igår kväll såg vi the Hangover.
Sjukt rolig. Handlar om ett gäng killar som åker på svensexa till Las Vegas och dagen efter festen så minns dom ingenting om vad som egentligen hände kvällen innan. Och under tiden dom försöker lista ut detta, så kommer dom på att dom tappat bort självaste brudgummen. Och vad gör egentligen en bebis, en tiger och Mike Tyson där?



Absolut sevärd 7/10




xoxo

Inga kommentarer: