onsdag 1 juli 2009

Hett it is

Nu är det inte långt kvar tills jag börjar jobba. Ska faktiskt bli skönt, eftersom min sambo inte har semester än så finns det liksom inte så mycket att göra.
Idag ska jag ialla fall träffa upp en kompis som har fyllt 25 och fika lite.

Igår kväll slängde jag ihop en 2 liters sats med fläderblomssaft! Jag har blivit så huslig, och det är verkligen riktigt kul. Nu ska den lilla rackarn stå och dra sig i ca 3 dygn. Sen har jag köpt jättefina gammaldagsa saftflaskor som dom ska ösas upp i. Gott med flädersaft när det är så hett ute. Idag är det verligen helt sjukt varmt, och igår regnade det. Men det var verkligen behövligt, vilken lättnad.

Nu ska jag ut på en promenad med lillan, om hon orkar. Det blir väldigt mycket lunkande nu när det är varmt. Stackarn.




Ni smörjer väl in er ordentligt så ni inte blir rynkiga? Jag använder denna, Insense, med solskyddsfaktor 12 och morotsextrakt.


xoxo

Inga kommentarer: