fredag 10 juli 2009

Party in stomack

Vi Boråsare är ju ganska vana vid att det regnar endel. Eller ganska mycket. Säkert 300 dgr om året. Om inte mer. Så det gjorde liksom inte så mycket att jag sladdade ner på stan med mina heels och paraplyt i handen och var sjukt sugen på lite skratt delat med alkohol samt vänner.
4 andra tjejer höll med. En efter en beställde vi in varsin drink som 5 timmar senare slutade med att många utav oss tittade i sina plånböcker och kände oss ganska så pank. Då var det dags att dra sig hemåt.




Såhär var minerna när jag drog mitt skämt om "fest i magen",

undra om jag fick godkänt


Det var ialla fall en som tyckte mitt tomat-skämt var kul



Vi kan väl summera kvällen med att jag kanske inte ska satsa på att bli stå-upp-komiker. Och att detta ska vi göra om igen. Mycket snart.

Nu ska vi dra oss uppåt landet, till restenäs. Där vi kommer att möta upp mina föräldrar imorgon för en härlig familje-dag-kväll-morgon och dag.


xoxo

1 kommentar:

Jessica sa...

va e det för pose jag och emma fick till? dock är det nog på riktigt omedvetet!! haha