fredag 28 augusti 2009

Fredag schmerdag

Idag är jag segare än segast. Och aningen förbannad. Magnus kom hem på lunch, och berättade att vår bil blivit påkörd (för 3:e gången) av samma typer av människor 65+. Seriöst, varför fortsätta att köra bil när man antagligen måste märka att man inte kan köra bil!? Vår bil måste vara en otursbil.

Inte nog med det, igår kväll höll jag på att bli påkörd, av en cyklist!
Hon körde säkert i 40km/h. Vill ni läsa mer om denna tragedin kan ni gå in här.
Det blev en skön kväll med drinkar och vin med Marie.

Ikväll ska vi hem på släktkalas hos min mormor och morfar, då min morfar har fyllt år. Jag älskar kalas! Jag är en äkta kalas-sucker!

Nu blir det en stund på min spikmatta.


xoxo

1 kommentar:

anna sa...

usch ja, fordon är farliga!
höras imöra min vän?