onsdag 14 januari 2009

Cupcakes

Idag har jag bara slappat och egentligen oroat mig lite grann. Jag har fortfarande inte fått hem brevet från Högskolan med kursstart och inloggningsuppgifter. Eller vilken litteratur jag ska köpa. Det känns sådär. Jag börjar ju på måndag! Ska det ta såhär lång tid? Verkligen?
Lite smått panik börjar dra in...

Jag har i alla fall bakat cupcakes idag. Choklad cupcakes med vanilj icing. Dom blev helt perfekta!

Imorgon kväll ska jag o Magnus på en reklam-gala, kan man väl säga, på Åhaga. Dricka champagne, äta och så är det en pianobar. Det ni! Det ska bli riktigt kul faktiskt. Känns lite lyxigt. Jag ska ju snart förhoppningsvis in i branchen så alltid bra att knyta lite kontakter.

Nu är det Melrose Place på schemat. Det är ju så himla gammalt o bra!!

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

grymmish!!! såklart:)