fredag 23 januari 2009

TGIF!

Har ni nångång sett Top Model Australia? Det går på 3:an nu och är så fruktansvärt dåligt. Jag kan inte direkt säga vad exakt som jag stör mig på, men det kan nog vara dialekten. Men som sagt, jag är inte säker.

Imorses var jag uppe jätte tidigt. Skulle göra en cellprovshälsokoll. Har ni gjort det? Usch det var ingen trevlig upplevelse. Var kallad förra året, men kunde ju inte gå eftersom jag då bodde i Barcelona. Men nu var det alltså dags igen då (jag hade hoppats på att dom glömt av mig). Nä, men nu när det är gjort så är det ju jätte bra att dom kollar upp en.

Snart kommer min man hem och vi ska åka till hans föräldrar och lämna lite macaroons. Ja, dom blev super bra! Som allt jag gör. Ja så är det faktiskt. Övning ger färdighet. Kom på att jag har bakat sen jag var ca 7 år, och det är nu allt blir perfekt.






xoxo

Inga kommentarer: