onsdag 7 januari 2009

Influensa

Gud vad längesen det var jag skrev. Dock har det inte hänt så mycket sen sist. Allt rullar på som vanligt nu i början på nya året.
Igår kom det en jävla massa snö, vilket är rätt sweet. Allt blir så mycket tystare och ljusare. Och Freja älskar det! Det är så himla kul att se henne skutta omkring i snön, ni kan ju tänka er själva en jycke på 50 kg med bamseöron ser ut!

Jag däremot är dödssjuk. Eller kanske inte sjuk, men väldigt illa däran. Känns det som i alla fall. Världens influensa har jag åkt på, orkar inte ens laga mat!! Jag försökte underhålla mig själv innan genom att plocka bort alla julsaker, men inte ens det gick. Svettningar och yrsel. Fy! Men tur i oturen att det kom nu och inte nästa vecka, när skolan börjar.
Japp, skolan börjar snart och då är det dags. Undra ifall man ska ha på sig en bamseryggsäck och pockemon kort, tro? Det tyckte Magnus. Vi får se.
Känns riktigt seriöst tycker jag, projektledning. Jag ska bli projektledare. Ja, förhoppningsvis i alla fall. En dag i taget.

Nu ska jag fortsätta att dricka mitt blåbärsté och kika på The sisterhood of traveling pants, vilket min kompis Maria rekommenderat.

xoxo

Inga kommentarer: