tisdag 27 januari 2009

Föreläsningar

Idag har jag lyssnat på en föreläsning om Textildesign. Den handlade om mattor. Det var sjukt intressant och tanten i filmen hade den mest roliga hårfärgen jag sett. Hon såg ut som en grävling. Igår lyssnade jag på en likadan föreläsning, men då om Grafisk design. Det här är verkligen kul! Och imorgon blir det Modedesign. Champagne kanske?

Resten av dagen går åt till att fixa Macarons, eftersom jag faktiskt fått en beställning på dom.
För dom som inte har gjort dessa små ljuvligheter vet inte att det tar sjukt lång tid.

Jag ska nog smyga in på lite sajter och shoppa lite. Den här lilla godingen tex. är en foundation, Photo Finish, som är grymt bra under en färgad foundation, för att släta ut huden bättre. Den ska jag klicka hem. Nu.





xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

vem är det som har beställt av dig??