söndag 18 januari 2009

Soffmys

Helgen har varit jätte lugn. Mer eller mindre. Efter reklamfesten i torsdags, var jag ju ett enda vrak hela fredagen. Så vi betstämd oss för en nästan vit helg. Bara 1 flaska vin. Och så blev det.

Igår så tapetserade vi ju som sagt. Det blev verkligen super coolt! Trivs verkligen mycket bättre i den fondtapeten, än bara vitt. Händer lite mer.
Idag så har vi flängt runt hela dagen, känns det som. Jag har bakat cupcakes och gjort olika frostings hela morgonen, och slutresultatet blev verkligen toppen! Blev så lyckat och var helt exalterad så jag var tvungen att baka lite till.
Så anledningen till att vi flängt runt, var ju för att jag skulle bjuda hela familjen på dessa vackra skapelser. Vilket dom blev riktigt glada för.

Har beställt min kurslitteratur idag, dock enbart för den ena och det blev superdyrt. Herregud. Men vilka intressanta böcker sen då! Allt från Svenska formgivare till Truth, lies and advertising. The Art of Account Planning. Så himla skoj!
Ganska fina va? O ser ni tapeten i bakgrunden?



Xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

gaaahh sluta läskas!!:)

Kajsa Lydén sa...

ja, men visst ser dom fina ut? Är riktigt stolt faktiskt. Jag har tom. fått en beställning på 12 såna!