fredag 5 december 2008

Birthday girl!!



Tänk att idag fyller min lilla sessa 1 år! Herregud... vad tiden går fort! Hennes födelsedags present bestod av en påse med saftiga gris knorrar, och en stort ben på ca 50cm! Man kan tro att benet är stort... men det tar slut på ca 2 tim! Hon är stor...min lilla hund.

Idag gick jag hem från jobbet pga min jävla influensa som aldrig släpper. Nu har jag gått med detta i 1 vecka, och idag sa min kropp STOPP! Så, så fick det bli. Sådeså!
Så nu har jag ätit lite härlig gulaschsoppa och knäckebröd. Och ska fortsätta min eftermiddag med lite True Blood och en plopp! Härligt ska det bli.

Nere på stan har dom spansk paella som man kan köpa/äta. Funderar på att göra det i eftermiddag. Och, visste ni att paella inte är maträtten. Utan faktiskt stekpannan den lagas i som heter paella. Se, nu fick ni lära er nåt nytt! Alltid bra!

Xoxo
Överför bild

1 kommentar:

Anonym sa...

Ge gosefrejj en grattispuss från mej! Fira henne nu ordentligt o se till o bli frisk så du kan njuta av helgerna nu:)