måndag 29 december 2008

Svensk nyår

Nyår vankas och faktiskt det första året (förutom i Barcelona) som det faktiskt inte är någon hysteri. Jag avskyr hysteri. Verkligen.
Jag tror inte att jag har haft mer än 3 bra Nyårsaftnar under hela mitt vuxna liv. Förra året låg vi på hotell med supergod nyårssupé i Göteborg.
Året innan var vi i Barcelona och var med ett gäng galna spanjorer, katalaner och svenskar. Galet var det. När man gick hem på morgonen efter festen var det redan dags för lunch. Ja, det var ganska vanligt. Inte riktigt som i Sverige.

Vi ska ha en lugn och härlig par middag med min syster o Sebastian. Ska bli hur kul som helst.
Jag har precis gjort klart menyn. Ja o ja, vi ska ha en meny.
Men den får ni se senare...

Nu är vi hemkommna från SIBA och har precis fått hem en 47-tums Philips.
Den är löjligt stor. Nu mina vänner, blir nyårsafton lite lite roligare.

xoxo

Inga kommentarer: