tisdag 30 december 2008

Hattar o Tomtebloss

Hela dagen har verkligen gått åt till att städa. Städa för mig, betyder oftast att det blir tråkigt. Men idag måste jag erkänna att jag faktiskt gillade det. På riktigt. Jag satte på mig min städ outfit, och satte på MTV på högsta volym. Stackars Freja.
Men nu är det gjort och allt glänser skinande rent.

Min telefon har gått varm idag, allra minst när min syster har rint stup i kvarten. "Ska jag köpa hattar? Vi måste ju nästan ha hattar?" Eller, "Tomtebloss är ju ett måste,det vore ju ingen nyår på 12-slaget utan tomtebloss!?"
Jag tyckte mest att, jaja gör som du vill. Hattar är kul och tomtebloss med. Hon lät dock en aning förvirrad, så det får väl helt enkelt bli en surprise vad hon tar med sig.

Menyn inför nyår är klar också, som Magnus har gjort. Den blev jätte bra. Känns riktigt lyxigt.0

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt ni kommer ha det ikväll! Vart går ni vid tolvslget? Kanske kunde mötas upp då isf? Kramar Maria