söndag 28 december 2008

Dagens tröttma efter gårdagens fest

Idag är man hyffsat sliten i kroppen. Visst jag drack faktiskt inte särskilt mycket, men jag har vart helt väck. Ni vet sådär när man vaknar på morgonen och ögonen svider och munnen är helt torr. Hur lite man än dricker, så är det alltid samma visa i alla fall.

Vi hade i alla fall skit kul, med mycket skumma diskussioner och mycket dans och sång till alla gamla 90-tals hits. Så som Rythm of the night och Dr Alban. Hur bra är det inte?
Men till sist blev min kompis Anna lite väl sur för att vi hoppade runt i lägenheten,så då var det dags att susa ner på stan. Och jag tänker inte ens slösa energi på hur det var ute en lördag i Borås. Vi säger punkt.

Strax ska jag och Magnus kila ner till City och inhandla oss all Nyårsmat. Vi är ju experter på det mexikanska köket, bla eftersom vi har haft mycket inneboende i Barca som vart mexar. Så lärt oss endel. Det bara vattnas i munnen. Och igår var vi på bolaget och köpte ca 40 mex-öl. Undra ifall det räcker...

Vi säger så.

xoxo

Inga kommentarer: