onsdag 3 december 2008

Old lady

Jaha,men då ä det väl klart nu då? Jag är gammal. Jag trodde inte det, för dom flesta i mina sällskap är alltid äldre. Så jag har alltid känt mig som en ung lite ärta på bete.
Men nej, nu är det inte så. Och jag ska berätta varför det inte är så. En gammal (ca 70 år) tant kom in på jobbet idag med, vad jag gissar, sitt barnbarn. Detta barnbarnet på ca 6 år ska ge mig 10 kr. Den gamla tanten säger till hennes barnbarn "nu får du ge tanten dina 10 kr..."
Min reaktion var nere på 0, dvs jag blev totalt mållös. Tant??? Är jag en tant???
Jag var direkt tvungen att springa på toa, titta mig spegeln och se ifall jag kanske helt plötsligt fått 1000 rynkor (det vore ju inte helt otroligt)!!! Men nej, inte ens det. Om jag är en tant, så måste ju den riktiga tanten vara död? Eller har jag fel? TACK så jävla mycket, kärring! Min dag blev totalt fantastisk! Inte!!

Resten av kvällen finns jag i ett hett bubbelbad med med Cath Kidsons bad melts i! Dom är helt otroliga och i en riktigt söt förpackning!










xoxo

Inga kommentarer: