lördag 6 december 2008

Una noche Mexicana!!


Alright people, idag har jag och min man en mexikansk kväll. Vi älskar mexikansk mat så det bara skriker om det!! Idag blev det en speciell Fajitas, ett recept som jag snappade upp på en Mexikansk restaurang i Spanien. Det här är så gott så man nästan svimmar! Smakerna verkligen gifter sig, för att verkligen ta i. Till detta kalas har jag också gjort en mexikansk efterrätt som består av kallt och varmt. Underbart! Öl och en spansk likör ingår, naturligtvis. En hel del. Så det är tur a jag skriver inlägget nu... för sen vet man aldrig...


Ha en bra kväll ni också!

xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

GOTT!
själv sitter jag o äter sås..oxå gott!

Anonym sa...

det ser verkligen gott ut! va duktig du är! kram maria

Anonym sa...

Den mexikanska fajitas där du hade snappat upp receptet i spanien, finns det nånstans på din sajt eller har du inte lagt ut det, jag älskar också texmex...
annica.lundgren@telia.com

Kajsa Lydén sa...

Nej, den finns nog inte på min sida. Men jag tycker du ska använda dig av mycket cayenne, koriander och mynta.Det är mycket vanliga mexikanska kryddor!