tisdag 9 december 2008

Högskolestudier coming up!

Igår fick jag det skrämmande beskedet från Borås Högskola. Jag satt och tittade på brevet i inkorgen, säkert i 10 min. Jag svettades, hyperventilerade och var allmänt besvärad över vad det kunde stå i det. Jag öppnade det, och jag hade blivit ANTAGEN!!!! Vilken jävla lättnad!!
Jag blev så glad att jag började stört lipa! haha
Så i Januari blir det mycket plugg, projektledning here I come!!!!!!!

Nu har jag jobbat ett X antal timmar, men ett X antal människor i butiken. Jag hade en snubbe som handlade för 11,500 spänn!! HELLO.
Jag är glad att dagen är över, speciellt när mitt knä är helt fucked up! Vred till det igår när jag städade badrummet, på ett vått golv. Aj.

Nu håller jag på med att slänga ihop en Chocolate chip walnut brownie, med en fudge glaze på. Som jag ska bjuda på jobbet imorgon. Dom har tjatat nu i 3 veckors tid, så tyckte att det var dags nu.

Ni får se resultatet senare...

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

yeeeeey så himla kul för dej finaste!!!!!

Anonym sa...

å va roligt för dig!! grattis!!!