måndag 22 december 2008

Dan före dan före dan..

Nyss hemkommen från jobbet och är totalt mör. Skulle jobbat till 20.00 egentligen, men min kropp sa STOPP.
Och det var ju iofs ganska bra, för jag har massor att göra, tro det eller ej.
- Fixa en fiffig julklapp till min kära mamma.
- Slänga in en tvätt i maskinen
- Slå in alla julklappar
- Köpa julklaps mums till Freja
- Baka
- Fixa glasyr till pepparkakorna
- Slänga mig i badet

Det var väl ungefär det.
Och idag kommer min kära vän Anna hem från Valencia!! Är så glad att äntligen får snacka massa skit med henne! Världens roligaste tjej!

Nu blir det inte mycket skrivande här på ett par dagar, för jag tar faktiskt semester. Nu är det familjen som gäller.

FELIZ NAVIDAD todos!

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

men gos!! ta ej semster från mej!!! jag har ringt idag men antar att du har haft fullt upp med fix o trix, längtar ju så in i bomben efter att prata me dej!! så fort du har en sekund över, ring, vale??!! BON NADAL!