tisdag 2 december 2008

True Blood

Min fantastiska vän rekommenderade mig igår om en bra serie som jag bara måste kika in. True Blood. Jag var lite skeptiskt, eftersom jag aldrig hört talas om serien. Men jag gick in och skummade igenom handligen och märkte direkt att den handlar om vampyrer. Alla vet nog inte om detta, speciellt inte min vän som rekommenderade den, men jag älskar vampyrer!!! Vampyr filmer är klart det bästa jag vet! Hur coola är dom inte? När dom springer runt där o dricker människors blod med sina coola tänder!? Wow. Så nu tittar jag på den serien, och den verkar faktiskt bra! Ska bli ett rent nöje att se klart denna serien också.

Idag ska jag träffa mina allra äldsta vänner Åsa o Jenny. Samt min syster. Alla kommer hem på fika idag, Jenny bor inte i Borås så bäst att passa på den dagen alla verkligen kan ses. Jag har som vanligt bakat, havre kakor, som Elliot kan äta. Samt en mjuk pepparkaka. Som för övrigt doftar ljuvligt. DEt ska bli hur kul som helst! Och Jenny har inte sett Freja sen Januari förra året, när hon var super liten och bara vägde typ 8kg. Nu väger hon 45kg, det ska bli riktigt kul att se hennes min!! :)

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

trodde den skulle passa dej! kul att du gillar den, jag är hooked!

Anonym sa...

Jag älskar me vampyrer, då måste du kolla en serie som heter "Moonlight" kolla klipp på youtube..
http://pinkladyw595.blogspot.com
kolla på januari fjärde inlägget har ett klipp där....
annica...