tisdag 16 december 2008

lediga dag

Igår var det min lediga dag. Min enda innan julafton. 8 dagar i rad kommer bli tufft, speciellt när jag kommer jobba till 20.00. Jäkla kunder som aldrig kan handla i normal tid!
Så alltså, igår inhandlade jag 1 julklapp till min man. En mycket bra sådan! Och en klänning till mig. En Bondelid. Den var så söt!
Sen bakade jag saffrans muffins med torkade aprikoser och glasyr på. Blev himmelska!
Jag hade tänkt mig att göra mycket ätbara julklappar i år, det är ju alltid uppskattat. Eftersom jag snart kommer bli en fattig student. Så idag efter jobbet kommer jag även att börja med en sats julbröd. Bröd är ju alltid en hit, har jag förstått!

Nu ska jag fixa iordning mig sen ta och sladda ner till jobbet för ett kort pass.
Jag o lilla Frej myser i soffan

Xoxo/Kajsa

Inga kommentarer: