torsdag 18 december 2008

Släpar upp mitt trötta arsle...

...för att tvinga mig själv att gå till jobbet. Shit, jag är totalt utpumpad. Men idag får vi ju faktiskt tårta!

Förresten, var det nån som såg INSIDER igår på tv 3? Det var ett fruktansvärt obehagligt repotage om Finspång. En eller flera människor där springer omkring och antastar hästar, dom förgriper sig på dom, sen stoppar dom upp saker som är ca en halv meter lång upp i livmodern på dom. Sen skär dom eller han av hela underlivet på hästen. Detta hade hänt typ 4-5 ggr där borta. Det var det värsta jag sett! Undra exakt vad det är på människan som har gått såhär snett, så att man klarar av att göra en sån sak på en häst eller ett djur överhuvudtaget. Någon som kan förklara detta för mig??
SJUKT är väl det minsta man kan säga.

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar dig lilla parlan! hoppas du inte bara har frysen full me massa kott o korv, vill ju smaka basta kajsacookisarna:) puss