fredag 12 december 2008

Tandläkaren och Ischoklad

Idag har jag vart hos tandläkaren, andra dagen i rad. Idag skulle jag borra.. ett så stort hål så att tandläkaren trodde att tanden var död så jag skulle få rotfylla den! Har gjort den 1 gång innan, och det var ingen trevlig upplevelse!!! Men TUR nog var den inte död!! Så dom borrade och grävde och hade sig i heöa 45 min, samt att dom bedövade mig dubbelt! Sjukt!
Jag var bedövad i 3 timmar, på jobbet. Haha, jag var helt sne i ansiktet. Usch, vad hemskt det var! Men men... nu är det gjort och skönt är det!

Igår gjorde jag vit ischoklad, blev riktigt bra. Jag är själv inte förtjust i det, men gudars vad det blev fantastisk. Jag har to.m. ätit 2 stycken. Inte illa! Mange var på julfest i Göteborg, så jag och Freja hade en riktigt mys kväll.

Nu blir det det pizza och Idol. Jag hoppas verkligen att Kevin vinner! Vore ju rätt konstigt annars...

Ha en riktigt mysig fredags kväll ni med!

xoxo

Inga kommentarer: