tisdag 24 februari 2009

Buenos días

Vilket skönt väder det är ute. Vad pigg man blir bara av att få se lite sol. Jag har redan varit upp en stund och hunnit läsa lite i min reklam-bok. Har en fråga i min hemtentamen jag håller på med och det är Diesel vs Levi´s, kan man säga för att förenkla allt. Den är riktigt rolig att läsa!

Hörde på nyheterna att Kronprinsessan och Daniel äntligen ska gifta sig. Herregud vilket gnäll det har varit fram och tillbaka. Låt tjejen göra vad hon vill!
Men nu är det ju dags då, go Vickan!

Igår köpte vi ett nytt foder till lillan, vi kan nämligen inte lägga 1600:- i mat varje månad. Det är WAY för dyrt för hundfoder. Och det nya verkar hon stört gilla, vilket är positivt. Så vi får väl se hur detta kommer att gå.

Nu ska jag träna på min pilatesboll en stund, sen ut och traska i snön, tänkte jag.


xoxo

Inga kommentarer: